دستگاه تصفیه آب

http://tasfiyeabsanati028.rozblog.com/

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

  دستگاه تصفیه آب  شرکت اطلس آب  طراح و سازنده انواع دستگاه تصفیه آب و نیمه صنعتی : با توجه به مشکلات فراوان آب و مورد استفاده بودن فراوان و متفاوت آب استفاده از دستگا

  دستگاه تصفیه آب  شرکت اطلس آب  طراح و سازنده انواع دستگاه تصفیه آب و نیمه صنعتی : با توجه به مشکلات فراوان آب و مورد استفاده بودن فراوان و متفاوت آب استفاده از دستگا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
خلاصه داستان :

 

دستگاه تصفیه آب 

شرکت اطلس آب  طراح و سازنده انواع دستگاه تصفیه آب و نیمه صنعتی :

با توجه به مشکلات فراوان آب و مورد استفاده بودن فراوان و متفاوت آب استفاده از دستگاع تصفی آب صنعتی ونیمه صنعتی طی چند سال گذشته به یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت تصفیه آب تبد یل گردیده است. دستگاه تصفیه آب صنعتی با فرایند اسمز معکوس یا همان فرایند غشایی (ممبران ) دارای کاربرد زیادی می باشد. شیرین سازی آبهای شور و لب شور از اساسی ترین کاربرد این دستگاه می باشد. از این رو شرکت اطلس آب با دو دهه تجربه ساخت و تولید سیستم های اسمزمعکوس (RO)نانوفیلتراسیون  (NF) میکروفیلتراسیون (MF) و سیستم های تبادل یونی نموده است. و رضایت کارفرمایان و پیمانکار زیادی را به دست اورده است.

اجزای دستگاه تصفیه آب :

پمپ فیلترشتی.فیلترشنی .سختی گیرررزینی. فیلترکربنی. فیلتر میکرونی .پمپ طبقاتی. وسل. ممبران . فلو متر دورینگ پمپ آنتی اسکالانت. متابی سولفیت .کلر. شیرهای برقی. اتصالات UPVC .اتصالات استیل. فلوترهای برقی مخازن پلی اتیلن .شاسی استیل تابلوبرق. TDSمتر. PHمتر. از جمله اساسی ترین تجهیزات دستگاه تصفیه آبصنعتی می باشد. که در طراحی دستگاه تصفیه آب هرکدام از این تجهیزات متفاوت می باشد. شرکت اطلس آب در طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب از برترین تجهیزات موجود درون بازار و مارک های معتبر امریکایی و اروپایی که مورد استفاده قرا گرفته اند و کارایی خودرا نشان داده اند استفاده میکند.

تعرف دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی:

دستگاه تصفیه آب صنعتی به دستگاهی میگویند که توانایی تولید و تصفیه آب از ظرفیت 3000لیتر به بالاراداشته باشند. وبه دستگاه های با توانایی تصفیه کمتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی میگویند. ودستگاه های با قابلیت 200تا 400لیتر را دستگاه تصفیه آب خانگی میگویند.

آب های لب شور یا شور:

آبهای لب شور به آبهایی با TDS3000  به پایین و از این به بالاتر را اصولا" آبهای شور میگویند . ممبران آب های لب شور و شور با هم متفاوت می باشد فشار وارد شده به ممبران آب های لب شور حدود 14بار و فشار به ممبران های آب شور بسته به میزان شوری تا 70 بار هم می تواند برسد.

جهت کسب اطلاعا ت بیشتر و قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشنان شرکت اطلس آب تماس بگیرید.

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 5

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان