دستگاه تصفیه آب

http://tasfiyeabsanati028.rozblog.com/

انواع دستگاه تصفیه آب

شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب درایران دستگاه تصفیه آب به دو صورت صنعتی ونیمه صنعتی از سوی شرکت های سازنده ارایه میگردد. دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا همان به اصط

شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب درایران دستگاه تصفیه آب به دو صورت صنعتی ونیمه صنعتی از سوی شرکت های سازنده ارایه میگردد. دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا همان به اصط

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
انواع دستگاه تصفیه آب
خلاصه داستان :

شرکت اطلس اب سازنده انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب درایران

دستگاه تصفیه آب به دو صورت صنعتی ونیمه صنعتی از سوی شرکت های سازنده ارایه میگردد. دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا همان به اصطلاح ro بسته به نوع آب هر کدام به صورت جداگانه طراحی میگرددند. شرکت اطلس آب همگاه با شرکت های سازنده دستگاه تصفیه آب اقدام به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب نموده است و دراین راستا موفق به کسب رضایتمندی کارفرمایان بسیاری کردیده است .

در طراحی دستگاه تصفیه آب چندین پارامتر مهم مورد بررسی قرار میگیرد. که از مهمترین انها داشتن انالیز کامل آب خام ورودی به دستگاه می باشد. که این ازمایش یا به وسیله خود کارفرما یا به وسیله شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب صورت میگیرد. سازندگان دستگاه تصفیه آب پس از داشتن انالیزاب ان را موردبررسی قرارداده وبه طراحی بهینه دستگاه تصفیه آب دست پیدا می کنند.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به چندین عامل بستگی دارد که از جمله مهمترین آنها  می توان به نوع استفاده از تجهیزات آنها نام برد مثلا در نوع دستگاه تصفیه آب صنعتی با استفاده از پمپ های ایتالیای در مقایسه ب پمپ های چینی که دردستگاه تصفیه آب صنعتی ونیمه صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد تفاوت های فراوانی دارد. استفاده از فیلترهای شنی و کربنی از متریال استیل درمقایسه با متریال فلزی ساخت شاسی استیل به جای آهن و همچنین استفاده کردن از plcبه جای roc از عمده تفاوت هایی است که مورد توجه قرار میگیرد.

سیستم پیش تصفیه در دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی

عمدتا کار فیلترهای پیش تصفیه کاستن از آملاح درشت ورودی به دستگاه تصفیه آب می باشد. قسمت پیش تصفیه دستگاه تصفیه اب از چند بخش مجزا تشکیل شده است که فیلتر شنی فیلترکربنی دربعضی از مواقع که اب دارای سختی بالایی است از سختی گیررزینی وفیلترهای میکرونی نام برد.

جهت کسب اطلاع بیشتر درخصوص خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس بگیرید 02146076082

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 8

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان